wtorek, 14 lipca 2015

Marynistycznie raz jeszcze



I znów marynistycznie. Tym razem w beżach i błękitach. I z pięknymi latarniami morskimi, które aż zachęcają do podróży wzdłuż wybrzeży.
A do kompletu pudełko. Tyle, że pudełko nie będzie na kartkę a na słodką niespodziankę od Moje Słodkości :)



Pracę zgłaszam na wyzwanie CherryCraft #8 "Dookoła Świata" - bo czy nie wspaniałym pomysłem byłoby opłyną dookoła świat i obejrzec wszystkie latarnie morskie?
http://cherrycraftpl.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-8-dookoa-swiata.html




Pracę zgłaszam na wyzwanie Craft Style #17 - "W błękitach" - zasady
http://craftstylepl.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-17-w-bekitach.html

7 komentarzy:

  1. Piękne morskie klimaty! a ja nie mam tych papierów :( jeszcze... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny morski komplecik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka, chyba morskie klimaty są Twoje :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale faktem, że marynistyczne klimaty zawsze mnie ciągnęły. Może dlatego, że uwielbiam nasz Bałtyk :)

      Usuń
  4. uroczy komplet - fajny pomysł z pudełkiem z okienkiem (będę musiała go kiedyś wypróbować) :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)