piątek, 4 marca 2016

Kobieco


A u mnie znów zabawa wyzwaniem z Diabelskiego Młyna. Tym razem to wyzwanie mapkowe:
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-mapkowe-smileart.html

 
Nie podjęłam się stworzenia LO, choć mapka kusiła. Może kiedyś się przełamię, ale póki co wystarczająco bawi mnie tworzenie kartek. Na to wyzwanie też stworzyłam kartkę. W zakamarkach moich pudełek ostały mi się piękne papiery z motywami jak wprost z wybiegów mody. Uznałam, że idealnie tu się sprawdzą. I zgodnie z mapką powstała właśnie taka mocno kobieca karteczka.
 


4 komentarze:

  1. Nietypowa i bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kartka! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna :) w imieniu Diabelskiego Młyna dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)