wtorek, 5 kwietnia 2016

Powarsztatowo - album

 Ostatnia sobota była wspaniała. Znów były warsztaty w Białych Kruczkach. Uwielbiam je. Prowadzone i organizowane przez wspaniałe osoby. Tym razem był to warsztaty albumowe z Kasią Kruczkowską. Od razu odsyłam na Kasi fanpage poszesnastej. Kasia tworzy piękne rzeczy i nauczyła nas tworzenia albumów od podstaw. Nas, bo oczywiście była fantastyczna ekipa dziewczyn, miłych, zdolnych i pełnych zapału do nauki. To jest kolejna zaleta kruczkowych warsztatów - to oprócz tworzenia też spotkania przemiłych osób przy kawie i pysznym cieście. Kto chętny to zapraszam TU na fotorelację.
Taki album tworzyłam pierwszy raz. Album od początku do końca. Od stworzenia samodzielnie bazy do końcowego ozdobienia. W środku znalazły się kieszonki na wkładane karty, ale też klapki na magnes. Niby cztery karty a jednak masa miejsca na zdjęcia czy inne pamiątki. Dla mnie coś niesamowitego i przyznam, że trudnego. Ale z taką prowadzącą jak Kasia to wszystko jest możliwe do zrobienia. Teraz zostało już tylko wydrukować i wkleić do albumu piękne zdjęcia.




4 komentarze:

  1. Jaki piękny album, wymagał mnóstwa pracy, ale było warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) I masz rację. Oglądając takie wiedziałam że są pracochłonne ale nie myślałam że aż tak. Ale teraz cieszy oko :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)