wtorek, 10 maja 2016

Box "in blanco"


A tym razem box. Jak długo ich nie robiłam to ostatnio co i rusz mi się przytrafiają. Ten jest ciut nietypowy bo bez zaznaczonej okazji, bez wypisania życzeń, taki trochę "in blanco".
Zrobiłam go dla mojej Mamy, której takie boxy bardzo się podobają i chciała móc komuś takiego podarować. Tyle, że gdy ja robiłam go to nawet ona sama jeszcze nie miała pomysłu komu go sprezentuje. Dlatego powstała wersja z kwiatami i z pustymi karteczkami w kieszonkach, żeby było neutralnie i jak trafi się okazja by pasowało. 
Sama jestem ciekawa jakie życzenia zostaną wypisane na karteczkach i kogo box uszczęśliwi.


2 komentarze:

  1. Bardzo ładny... I te cudne koroneczki bawełniane... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja bardzo lubię te koronki, są bardzo wdzięczne :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)