piątek, 13 maja 2016

Urodzinowo z Basikiem


 Proszę Państwa oto....kot. Koty są fajne. Wolę je niż psy. Zawsze mi się marzyło by mieć własnego rudzielca albo błękitnego. Może kiedyś się uda.
Ostatnio zachwyciłam się Basikiem. Jest słodki i pocieszny. Oglądałam go na pracach dziewczyn i wzdychałam, ale nie miałam śmiałości zapoznać się z nim bliżej. Oczywiście do czasu, bo tak się go naoglądałam, że stwierdziłam że muszę go mieć i już. No i prawie od razu znalazło się dla niego miejsce na kolorowej, wesołej karteczce. A ja...chyba zaprzyjaźnię się z tym kociakiem bardziej.


4 komentarze:

  1. A wiesz, że ja już mu się też od dłuższego czasu przyglądam, chyba też przygarnę nieboraka :) Pozdrowienia i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygarniaj :) mojemu przyda się fajny kumpel :)

      Usuń
  2. ale pozytywna karteczka :) a Basik jest najfajniejszy :) oprócz mojego Kiciora oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)