sobota, 4 czerwca 2016

Inspirujące iris folding

Dziś praca dla mnie wyjątkowa z dwóch względów. Po pierwsze jest to pierwsza tego typu praca u mnie. Kartki w technice iris folding bardzo mi się podobają. Na kilku blogach je widziałam ale jak to ja oczywiście śmiałości brak.
Ostatnio wypatrzyłam ją u Inki z Klonowej. Zobaczcie TUTAJ jaką piękną zrobiła. I jeszcze opisała jak to zrobić. Okazało się, że to wcale nie jest trudne, a efekt? Dla mnie rewelacyjny. Na pewno do tej techniki wrócę jeszcze.


A powód drugi? Od tego miesiąca dołączyłam do obsady bloga wyzwaniowego It's just fun! Dla mnie wielka radość i jak wskazuje nazwa planuję się dobrze bawić. Mam nadzieję, że uda mi się kogoś zachęcić do wspólnej zabawy.
Ta karteczka jest moją inspiracją do najnowszego wyzwania o jakże wdzięczym tytule - "Z tekturką". Moje koleżanki stworzyły piękne i niezwykłe prace. Zapraszam do obejrzenia i wspólnej zabawy!
https://itsjfun.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-22-z-tekturka.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)