sobota, 30 lipca 2016

Tag - Inspiracja dla It's just fun!

A u mnie znów marynistycznie. W końcu od dziś zaczynam wyczekany urlop. W planach mam też oczywiście wyjazd nad morze...ale to dopiero za kilka dni.
Tag, który Wam dziś pokazuję jest jednocześnie moją inspiracją do najnowszego wyzwania na blogu It's just fun
https://itsjfun.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-26-tag.html
Prawda, że wdzięczny i dający ogromne pole do popisu temat? Pokażcie co Wam w duszy gra i bawcie się z nami!
Mnie oprócz klimatów wakacyjnych i marynistycznych siedzą oczywiście w głowie moje ukochane kredki, stąd też na tagu pojawił się własnoręcznie pokolorowany stempelek. A co się na Waszych tagach znajdzie? A może same tagi znajdą się w jakichś nietypowych miejscach? A w ramach inspiracji zapraszam do pooglądania prac jakie stworzyły moje koleżanki z DT - KLIK

A swój tag zgłaszam na wyzwania:
  • na blogu helloSCRAP
    http://blog-helloscrap.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-4-kolory-lata.html
  • na blogu przyda-sie
    http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-lipcowe-kolory-lata/

8 komentarzy:

  1. Superowy ten tag. Ma swój klimat !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie tym tagiem. Pamiętam jeszcze jak kiedyś, kiedyś... mi mówiłaś, że lubisz robić mniej warstwowe i złożone kartki. A tu jednak coś Cię w tym kierunku ciągnie :) U mnie na kartkach coraz mniej, a u Ciebie coraz więcej :) Taka wymianka upodobań :) Pozdrowienia! Tag jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha... bo kobieta zmienna bywa :) ale fakt że sama się efektem finalnym zdziwiłam. Tak sobie dokładałam kombinowałam i samo wyszło :) ale taka odmiana czasem jest fajna, tak samo jak z wielką frajdą oglądam Twoje proste kartki :) Buziaki :*

      Usuń
  3. hej jo! morskie opowieści :) i moje klimaty - pięknie! dzięki za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest morze i jest super! :) Dzięki za zabawę z helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)