sobota, 10 września 2016

Kawowo - Inspiracja dla It's just fun!

 
Dziś na blogu It's just fun! ruszyło nowe wyzwanie:
 
https://itsjfun.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-29-kolorowy-stempelek.html
 
Uwielbiam kolorować stempelki, więc przygotowanie inspiracji było samą przyjemnością. Do stworzenia pracy użyłam digistempelka Spuchlinki - Kawoszki od Spuchlikowo. Postanowiłam dosłownie pójść w temat i na mojej kartce znalazły się rozważania o kawie... i prawdziwe ziarna kawy.
Kocham kawę i jej zapach. A kartka ... stoi na regale i rozsiewa cudny zapach...



Kartka jest jednocześnie moją najnowszą odsłoną zabawy na blogu UHK Gallery - Feminki
http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/2016/08/osmy-raz-feminki-sierpien.html
Zgłaszam się też do wyzwania na blogu Art-Piaskownica "Paski"
http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/08/kolory-paski-sierpien.html

20 komentarzy:

  1. Strasznie, strasznie podoba mi się kolorystyka tej kartki. Jest taka klimatycznie kawowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednocześnie jest taka...no, z różowym lampasikiem :D

      Usuń
    2. Dziękuję :) zależało mi na takiej kolorystyce i strasznie się cieszę że nie tylko ja ją widzę na kawowo :) a ta czerwień to przyznam Ci się że to wspomnienie z okresu kiedy uwielbiałam kawę z dodatkiem wiśniówki ;) no i prozaicznie ładnie kontrastował :p

      Usuń
  2. Cudna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. а девочка полосатая и фон- отлично справились с заданием! спасибо, что творите с блогом АР :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kawowa karteczka 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyszło! i mimo, że kolory stonowane, to czuć nutę humorystyczną, dzięki napisom :) i niemal wyczuwalny jest zapach kawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a kawa bez aromatu się nie liczy :)

      Usuń
  6. Piękna Spuchlinka-Feminka, i jak świetnie pasują kolory/warstwy papierów do rozmaitych rodzajów kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie. Taki właśnie był zamysł by jak najbardziej kawowo było :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dobrej kawy nic nie zastąpi :) ja bez kawy nie umiem zacząć dnia :)

      Usuń
  8. Kawy nigdy za wiele, a tu jeszcze taki wybór! Ziarenka cudowne, aż sama czuję nosem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja to bym mogla 24h/dobę delektować się kawą i jej zapachem :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)