wtorek, 20 grudnia 2016

Świąteczna zawieszka





Widzieliście już ostatnie wyzwanie na blogu It's just fun? To, w którym liftujemy kartkę Magudy? Do zrobienia liftu wykorzystałam jeden z jej ostatnich digistempelków. Tak mi sie spodobała ta Spuchlinka, że pokolorowałam ich więcej. I jedna z nich znalazła ostatnio miejsce na ozdobnej dekoracji do domu - zawieszce. 
 Jest to zarazem moja kolejna odsłona zabawy na blogu UHK Gallery - Feminek. 
http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/2016/11/listopad-feminki-po-raz-jedenasty.html

To już chyba przedostatnia Feminka. Trochę szkoda, bo bardzo mi się ta zabawa podoba. No ale może dziewczyny w Nowym Roku wymyślą coś równie przyjemnego?


10 komentarzy:

  1. Strasznie żałuję, że nie robiłam feminek systematycznie. I szczerze mówiąc, chętnie bym powtórzyła zabawę, wcale nie muszą wymyślać nowych rzeczy :)
    Oglądam sobie te prace i szalenie mi się podobają. Twoja też. I super ekstra, że ten digi Ci się spodobał. Dobrze jej w różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna ta zabawa. Ja żałuję że wszystkie moje nie tworzą jednej tematycznej całości. Aczkolwiek większość moich była ze stempelkami :)

      Usuń
  2. Oooo jaka urocza zawieszka :D ślicznie pokolorowałaś Spuchlinkę :D i że też Ci się chciało bawić z tyloma perełkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, przeceniasz mnie :p pojedynczych bym nie kleiła :p one byly razem połaczone klejem :p

      Usuń
  3. Jaka świąteczna Feminka, i ma cudne skarpetki :) A fryzura to trochę tak na Księżniczkę Leię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no na Święta to musiała być świąteczna :) a ta fryzurka też mi się tak kojarzy :)

      Usuń
  4. Jaka cudna ta zawieszka, taka leciutka! Oczu nie mogę od niej oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna zawieszka i ozdoba, do której pychol się sam śmieje!

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)