poniedziałek, 30 stycznia 2017

Klasyka Dla Smyka

https://www.facebook.com/events/1309045329157108/?active_tab=about
 A dziś ciut inaczej... opowiem Wam o ciekawej akcji, na którą niedawno trafiłam w internecie. Ameryki nie odkryję twierdząc, że żyjemy szybko a media społecznościowe nami owładnęły. Udostępniamy na facebooku masę mniej lub bardziej ważnych czy ciekawych rzeczy,  spędzamy czas przeglądając posty w poszukiwaniu czegoś interesującego.  Wśród tego natłoku zdjęć i informacji trafiła mi się taka perełka i... postanowiłam pomóc troszkę.
"Klasyka Dla Smyka" - akcja zorganizowana przez dwójkę bloggerów - Dagę i Radka. Dagę możecie spotkać na blogu socjopatka a Radka na osinskipoludzku.
Akcja ma na celu zaszczepienie podoopiecznym Domów Dziecka miłości do książek, czytania i obdarowanie ich właśnie książkami. Prawda, że świetny pomysł? Ja uwielbiam książki, uczę moje dzieci też miłości do nich i wiem jak są ważne i ile mogą nam dać. 
Zapraszam Was do poczytania o tej akcji, zastanowienia się nad nią. Może znacie firmy, wydawnictwa, które pomogą? Albo placówki, które tej pomocy potrzebują? Może macie ochotę włączyć się jakoś w tą akcję? Choćby udostępnić post o wydarzenia na fb --> Klasyka Dla Smyka  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)