sobota, 18 lutego 2017

Zimowe kartki i ślubny album - powarsztatowo

 To były warsztaty! I to całodniowe! Co prawda były już ponad miesiąc temu, ale jakoś umknęło mi pokazać ich efekt tutaj. Warsztaty zorganizowane przez Białe Kruczki, a prowadzone przez niesamowitą Dorotę Kopeć. Kto zna, kto był u niej na warsztatach ten wie, jakie są fantastyczne. 
Tworzyłyśmy różowo - srebrzyste kartki, z własnoręcznie tworzonym tłem. W drugiej części warsztatów robiony był album ślubny. Zdobiony stemplami i złoceniami, farbami, pastelami, mgiełkami. Ja na co dzień nie tworzę albumów, więc jestem strasznie dumna, że dałam radę i stworzyłam kompletny, piękny album, który zostało mi tylko wypełnić zdjęciami.
Dorotka jest bardzo kochaną, ciepłą osobą, która się swoją wiedzą chętnie dzieliła. Jak to w Białych Kruczkach - nie zabrakło wspaniałej atmosfery i pysznego ciacha. A jakie miałam cudowne sąsiadki przy stole... długo by opowiadać. Jak macie ochotę to zapraszam na fotorelację na stronie Białych Kruczków- TU. A poniżej zdjęcia - sporo ich, ale może dotrwacie do końca :)








19 komentarzy:

  1. Jeju jeju, jakie to ładne! Przepiękna kolorystyka, taka mroźna i kobieca :)
    Świetne masz prace po warsztatach. Ja byłam tylko raz u Doroty i zdecydowanie to za mało! Kiedyś nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jak będzie okazja to znów chętnie pójdę do Doroty, warsztaty z nią są niesamowite :)

      Usuń
  2. Piękne kartki :) Gratuluję albumu. Jest naprawdę wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... sama jestem w szoku, że zrobiłam ten album, bo ja totalnie nie albumowa jestem :)

      Usuń
  3. Piękne!Piękna i kartka i tag i album. Warsztatów zazdroszczę (pozytywnie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jak będziesz miała okazję to się też wybierz koniecznie na takie warsztaty :) a wtedy ja będę zazdrościć :p

      Usuń
  4. Piękne prace! Kartka jest moim faworytem, zachwycam się tym połączeniem kolorystycznym róż+srebro. A te kwiatowe stempelki... jakbym gdzieś już je widziała, chyba u mnie zalegają, muszą pójść w ruch! Dobrze, że mi o nich przypomniałaś ;) Ach, że też cały dzień miałam zajęty, a warsztaty tak blisko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To połączenie kolorów świetne jest. Sama bym chyba na to nie wpadła by je zestawić. Szkoda że nie mogłaś wtedy się z nami warsztatować. Może następnym razem? Fajnie byłoby się spotkać i razem potworzyć :)

      Usuń
  5. śliczne i niesamowite prace, zazdroszczę warsztatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace! Pięknie tworzysz! Pozdrawiam serdecznie-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, album niesamowity, aż zaniemówiłam. Ja byłabym bardzo chętna na warsztaty u Dorotki, jakby to tylko było na północnym końcu Polski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przepiękne prace, podziwiam! Kartki mnie zachwyciły najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Album cudny!!! A karteczki jak zaczarowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja sama jestem pod wrażeniem warsztatów i tego co tworzyłyśmy :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)