niedziela, 1 października 2017

Black&white - inspiracja dla It's just fun!

Witam Was serdecznie! Jak mija Wam weekend? Ja wczorajszy dzień spędziłam na Craft Party w Poznaniu. To był wspaniały, szalony dzień, spędzony w towarzystwie przemiłych osób. Była masa uścisków, pogaduch i oczywiście zakupów. Aż szkoda, że kolejne takie spotkanie dopiero za rok.
Wczoraj też ruszyło nowe wyzwanie na blogu It's just fun!:
https://itsjfun.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-52-black-white.html
Tym razem tworzyłyśmy tylko w dwóch kolorach - czarnym i białym, bez żadnych domieszek innych kolorów. Zachęcam Was do zajrzenia na blog. Mamy nowe projektantki, troszkę też odświeżyłyśmy blog. Jest na co popatrzeć :)
A może podejmiecie wyzwanie i zabawicie się z nami?




6 komentarzy:

  1. B&W to takie popularne połączenie, ale chyba miałabym problem ze zrobieniem pracy w tej kolorystyce, chociaż może zmierzę się z wyzwaniem. Ty za to świetnie sobie poradziłaś, Twoja kartka jest super :)
    Zlotu zazdroszczę ale tak pozytywnie. Od kiedy, po skończeniu studiów, wróciłam na wieś jakoś ciężko mi się wybrać na jakąś scrapową imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :* wiesz, to się tylko wydaje że to trudny temat. Spójrz na inspiracje na blogu It's just fun! Można naprawdę pokombinować i poszaleć z wzorami. Koniecznie się pobaw z nami :)
    A co do zlotu to rozumiem. Ja Poznań mam dosłownie za miedzą, ale gdzieś dalej w świat się wypuścic to już mi problem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie umiałabym zrobić kartki w takim zestawie kolorów, Twoja wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniu. Kto jak kto ale Ty byś na pewno stworzyła piękną kartkę, Tobie żaden kolor nie straszny :)
      P.S. a u mnie to notes :p

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)