niedziela, 8 października 2017

Cardmaking Day - efekty świętowania



Za nami Dzień Robienia Kartek! Na facebooku było nawet specjalne wydarzenie z tej okazji z konkursami i zabawami. A ja jak na złość miałam dzień poplanowany do maximum. Jednak chyba bardzo mi zależało, bo nie przejęłam się tym, że  posypały mi się wieczorne plany i mogłam pokartkować. Uwielbiam takie tworzenie, dla samej przyjemności, bez okazji, drukowania napisów
Powstały trzy kartki. Proste, kolorowe, wesołe, takie jak lubię najbardziej. A jak było u Was? Też tworzyliście?


14 komentarzy:

  1. Same śliczności, nie wiem, która kartka podoba mi się bardziej, wszystkie są cudne :)
    Chciałam też poświętować, ale przez zatoki cały dzień bolała mnie głowa, więc leżałam i czytałam, zamiast tworzyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zdrowie najważniejsze :) a z zatokami nie ma żartów. A powetujesz sobie przy innej okazji :)

      Usuń
  2. Cudne! I ja miałam niezłą zabawę tworząc kartki. Dziewczyny zaserwowały świetne wyzwania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zabawa była wspaniała. Szkoda że nie mogłam więcej czasu poświęcić i stworzyć jeszcze z kilka kartek

      Usuń
  3. Urocze :) Ta pierwsza jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stworzyłam imprezę urodzinową ;)
    Śliczne są te karteczki, pełne kolorów i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z tygryskiem jaaaaka słodka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten tygrysek jest fantastyczny :) Już sam jeden tworzy kartkę :)

      Usuń
  6. Też tworzyłam:)Widzę,że majstrujesz karteczki w zupełnie odmiennym stylu niż ja.Dobrze jest zobaczyć coś innego,ciekawego:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) i to jest fajne, że każdemu coś innego w duszy gra i nawzajem można podziwiać i inspirować się nawzajem :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)