poniedziałek, 23 października 2017

"Od Twoich listów pachniało w sieni..."

Są takie piosenki, które od lat mi towarzyszą, do których chętnie wracam. Piękne teksty, cudowna muzyka i niezapomniani wokaliści. Jedną z takich piosenek jest "Wspomnienie" Czesława Niemena. Towarzyszy mi ona od dziecka i zawsze wywołuje u mnie uśmiech.
Ta piosenka jest też motywem najnowszego wyzwania na blogu sklepu Białe Kruczki.
http://bialekruczki.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-nr-15.html
Praca inspirowana cytatem... ale jak tu wybrać jeden cytat, kiedy każdy wers tej piosenki jest wspaniały? Każdego chciałoby się użyć i każdy działa na wyobraźnię. Ja wybrałam ten:

"Od Twoich listów pachniało w sieni..."

Inspirując się tymi słowami stworzyłam kartkę-kopertę zdobną w piękne róże, ciut melancholijne, jesienne, ale przynoszące wspomnienie różanego zapachu. Tak właśnie powinny pachnąć przesycone uczuciami listy.







16 komentarzy:

  1. Ach listy przepełnione miłością... Cudnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i nostalgicznie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię tę piosenkę, dzięki, że mi ją przypomniałaś :) Karteczka bardzo jesiennie klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, taka nostalgiczna. I aż słyszę tę piękną piosenkę :) Chyba skuszę się na wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimatycznie, nostalgicznie, jesiennie :) Dziękuję za udział w zabawie Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne użycie nowej kolekcji! Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków!

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)