sobota, 7 października 2017

Witaj maluszku!

 Czy wiecie, że dziś jest Dzień Robienia Kartek? To się nazywa święto! A ja jak na złość mam cały dzień zaplanowany i raczej nie uda mi się nic stworzyć. Za to pokażę Wam kartkę, która powstała niedawno z okazji narodzin małego chłopczyka. 
Użyłam do niej stempelka Studio Forty, który zaprojektowała Maguda ze Spuchlikowa. Prawda, że jest przesłodki?
A dla tych co chcą potworzyć z okazji dzisiejszego dnia polecam wyzwanie na blogu It's just fun! Pojawiły się tam nowe inspiracje, a i sam temat jest ciekawy bardzo.
Miłego kartkowania!



4 komentarze:

  1. O, jaka milusia! Świetne kolorki, lubię takie. I wreszcie widzę szopa w natarciu! :) :*
    Z okazji Dnia Kartkowania i ja poczyniłam kartkę, zmobilizowały mnie dziewczyny w wydarzeniu na fb. Tyle tam działają i co rusz rzucają nowe tematy, że po prostu już musiałam. Było o tyle prosto, że miałam pocięte już elementy. A kolejne tematy kuszą i chyba wyłączę powiadomienia, by nie płakać gdzieś po kątach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szop jest słodziutki :) ta kartka leżała i czekała bo maluszek nie spieszył się na świat :)
      Widzisz i tak jesteś lepsza niż ja. Ja od rana biegam i ciągle coś i pewnie dziś kompletnie nie dam rady poświętować :( to jest dopiero powód do płaczu ;)

      Usuń
  2. Jest przeurocza, bardzo delikatna, a ten szop taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Te stempelki są genialne :) idealne do lekkich, dziecięcych prac :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)