środa, 17 stycznia 2018

Kalendarz na biurko


 Witajcie kochani. Pokazywałam Wam ostatnio kalendarz jaki będzie mi towarzyszył w tym roku - O taki! Tyle tylko, że on jest w domu, bezpiecznie sobie leży na półeczce. A ja przecież większość mojego dnia spędzam jednak w biurze. Bywają lekkie dni, a bywają i takie gdzie trzeba podjąć mnóstwo ważnych i nie zawsze łatwych decyzji. Czasem śmiejemy się ze współpracownikami, że bez cudu się nie da niektórych spraw rozwiązać. W duchu tej właśnie myśli powstał kalendarz stojący. Prosty, ale w eleganckich kolorach granatu i złota i z wesołą sentencją, podkreślającą nasze biurowe żarty.


A kalendarz zgłaszam do wyzwania na blogu CherryCraft:
https://cherrycraftpl.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-38-kalendarz.html


7 komentarzy:

  1. O tak, zgadzam się, każdemu z nas przydałaby się odrobina magii :). Taki stojący kalendarz i ja z przyjemnością postawiłabym na biurku, jest ładny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kompozycji i przesłania :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczny :) Oby taki był cały rok :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)