środa, 3 stycznia 2018

Z grafikami BloomCraft

 Rok temu miałam okazję i przyjemność być w DT BloomCraft. Z wielką radością patrzę, jakie fajne rzeczy tworzy Ula pod tym szyldem. Są śliczne papiery, ale też i fajne, wesołe grafiki. Jeśli idzie o graficzne sprawy to jestem kompletnym beztalenciem, dlatego bardzo doceniam u innych umiejętności tworzenia takich obrazków.
Ula przygotowała kolejne śliczne grafiki, którymi niebawem podzieli się z czytelnikami newslettera bloga BloomCraft. Ja miałam okazję już je dostać i stworzyłam kilka dziecięcych prac - kartki i pudełeczko na słodki upominek.



8 komentarzy:

  1. Jaki śliczny, radosny zestaw! Grafiki idealnie pasują do papierów. Przyjemnie się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :). Tak sobie myślę, że chyba jeszcze nigdy nie przygotowywałam kartki dla dziecka, jakoś nie było okazji. Hafty owszem, ale kartek nie. Twoje prace, Elu, stanowią dla mnie fajną inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo Moniu, to strasznie miłe co napisałaś :* a dziecięce prace są fajne, nastrajają optymistycznie mnie zawsze, chyba przez te kolory :)

      Usuń
  3. Słodziutkie te prace, takie pełne uroku :) Świetne wykorzystałaś te grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie słodkie jak cukierki!

    Pozdrawiam
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice your blog and article. I like this blog thank for sharing.

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)