środa, 14 lutego 2018

Na powitanie Tymusia

 No i przyszła na mnie też kolej. W końcu i ja pocięłam piękne papiery od Piątku Trzynastego. To chyba jedne z bardziej popularnych papierów ostatnio. Trudno się temu dziwić, bo są naprawdę urocze. Delikatne, pastelowe, dziecięce.No i można z nich wycinać, a to dla mnie ogromny plus.
Z tych papierów zrobiłam kartkę na powitanie małego chłopczyka. Takie kartki to miły upominek. I dla rodziców i dla maluszka jako pamiątka. Można wręczyć, można wysłać. Nie wiem jak Wy ale ja taką formę gratulacji lubię bardzo.



8 komentarzy:

  1. Karteczki to dobry pomysł na wiele okazji, również je bardzo lubię. Z piątkowych papierów też robiłam ostatnio kartkę i nawet wycinałam (słabiutko jeszcze...). Twoja, jak zwykle piękna, dopracowana i starannie wykonana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniu. No kartki są fajne i to bardzo miły gest zawsze :)

      Usuń
  2. Urocza kartka! U mnie papiery jeszcze czekają na pocięcie... :)
    Pozdrawiam ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie czekaj z tymi papierami, nie odmawiaj sobie takiej przyjemności :)

      Usuń
  3. Słodziutka jest, fajnie ją skomponowałaś :)
    Siedzę właśnie w tych papierach, bo znajoma poprosiła mnie o kilka kartek na roczek, a na taką okazję są idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Bardzo fajne są te papiery, zwłaszcza, że można je fajnie mieszać z innymi kolorami :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)