wtorek, 6 lutego 2018

Róża

 A dziś ATC do kolejnego tematu w grupie fb "Take time to play". Tym razem to jedno słowo "Róża".
Myśląc nad tym tematem przychodziły mi do głowy różne pomysły...a to by pójść w stemple, w rosarium, może coś znów pobazgrolić. W pewnym momencie całkiem bezwiednie zaczęłam nucić piosenkę śpiewaną przez Kasię Sobczyk o Małym Księciu. Książki myślę, że nikomu przedstawiać nie trzeba, piosenki mam nadzieję też nie. 
Pamiętam jak pierwszy raz ją usłyszałam. Byłam wtedy w czwartej, może piątej klasie szkoły podstawowej. Zrobiła na mnie ogromne wrażenie i towarzyszy mi do dziś. Coś w sobie takiego ma, że jej nie zapominam i co jakiś czas do mnie wraca.

Postanowiłam moje ATC zbudować właśnie na fragmentach tekstu tejże piosenki. Całości dopełniły piękne kobiece postacie i delikatne róże, którym nadałam za pomocą czarnego pisaka wyrazistości.

2 komentarze:

  1. Ta piosenka jest prześliczna :) A Twoja interpretacja zachwyca, cudnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)