wtorek, 13 marca 2018

Ważka


Czas na kolejne ATC w ramach zabawy na grupie "Take time to play". Tym razem temat brzmi "Ważka".
W pierwszym pomyśle chciałam zrobić z tekturką, ale w swoich pudełkach z przydasiami oczywiście takiej nie znalazłam. Potem stwierdziłam, że na pewno znajdę ważkę na jakiejś fotce mojego meża. On przy każdej możliwej okazji uwiecznia na zdjęciach różne żyjątka i robaczki. Niestety przeglądanie zdjęć nie należy do moich ulubionych czynności. 
Dlatego też postanowiłam sobie z tematem poradzić w inny sposób - zmalowałam go :) Narysowałam ważki, pomalowałam farbkami i stworzyłam im akwarelkowe tło. I tak oto powstały dwie karty z jedynymi w swoim rodzaju ważkami - stworzonymi od początku do końca przeze mnie.


Ponieważ moje ATC powstało tylko przy pomocy farbek i nożyczek, to zgłaszam je do wyzwania na blogu sklepu essy-floresy:
https://essy-floresy.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-33.html

8 komentarzy:

  1. Wow, jestem pod wrażeniem samodzielnie zmalowanej ważki. Jest po prostu piękna!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważki robią ogromne wrażenie, karty są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam...cudne ważki i tło.Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ważki. Jestem totalnie zauroczona Twoimi ATCiakami. Brawa i ukłony! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Ważki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) jestem pod wrażeniem precyzji i doboru kolorów :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo za tyle miłych słów :*

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)