sobota, 5 maja 2018

W rozkwicie - inspiracja dla It's just fun!

Tydzień temu na blogu It's just fun! wystartowało nowe wyzwanie:
https://itsjfun.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-66-wiosna-w-rozkwicie.html
Tym razem tworzyłyśmy prace niekartkowe i z własnoręcznie zrobionymi kwiatami. Jeśli idzie o te drugie to jestem kompletnym beztalenciem. Podobają mi się cudne foamiranowe kwiaty, czy te z papieru czerpanego. Podziwam  szczerze dziewczyny, które umieją je tworzyć, bo mnie to przerasta.
Stwierdziłam więc, że zdecydowanie łatwiej będzie mi kwiaty własnoręcznie... namalować. Postawiłam na tulipany w pięknych, soczystych kolorach. To jedne z tych kwiatów, które nieodmiennie kojarzą mi się z wiosną. Miało być niekartkowo, więc ozdobiłam nimi czekoladownik. 
A może ktoś z Was dołączy do wyzwania? 




4 komentarze:

  1. wow, bukiet jak z działki, fantatstyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest, a bukiet wygląda perfekcyjnie!
    Ja rysować nie potrafię, a kwiaty z papieru czy foamiranu wychodzą mi koszmarnie, to jest dopiero tragedia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od niedawna posiłkuję rysowaniem, bo taki foamiran to do mnie kompletnie nie mówi :) Na szczęście zawsze pozostają kwiatowe papiery do wycinania :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)